Both Of Us
sweet owner

Navigation : touch hover image







Curiga - Malisa J feat. Sabiq


Cu ri curigakan curigakan dia
Cu ri curigakan curigakan dia
Cu ri curigakan curigakan dia
Cu ri curigakan curigakan dia
Cu ri curigakan curigakan dia

Jujur bukanlah aku untuk membuat kamu
Curigakan curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia
Jujur bukanlah aku untuk membuat kamu
Curigakan dia curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia

Hei girlfriend memang cinta itu buta
Indahnya bila hatimu dimiliknya
Berdua bahagia di pinggiran tiap masa
Senyum selalu banyak gelak tawa bersama

Oh janganlah leka, pejam celik dia tiada
Oh janganlah leka, walau sekelip mata
Oh janganlah leka, sekejap saja hilang semua
Oh janganlah leka, tiada peluang kedua

Jujur bukanlah aku untuk membuat kamu
Curigakan curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia
Jujur bukanlah aku untuk membuat kamu
Curigakan dia curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia

Hei kawan, ketepikan rasa ragu
Pedulikan bisikan kecil hatimu
aku tak kenal dia apa yang aku tahu
mungkin bukan tempat ku untuk cuba membantu.
Oh janganlah leka, pejam celik dia tiada
Oh janganlah leka, walau sekelip mata
Oh janganlah leka, sekejap saja hilang semua
Oh janganlah leka, tiada peluang kedua

Jujur bukanlah aku untuk membuat kamu
Curigakan curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia
Jujur bukanlah aku untuk membuat kamu
Curigakan dia curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia

jangan biar nasi menjadi bubur
jangan biar enser jadi uzur
jangan sampai ada salah laku
jangan sampai pula dia di sisi ku

Jujur bukanlah aku untuk membuat kamu
Curigakan curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia
Jujur bukanlah aku untuk membuat kamu
Curigakan dia curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia

Jujur bukanlah aku untuk membuat kamu
Curigakan curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia
Jujur bukanlah aku untuk membuat kamu
Curigakan dia curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia

jangan mudah percaya kan angin nun membawa berita.
kalau belum tentu pasti pun hala tujunya.
jangan mudah percaya, manisnya gula.
pasti ada pasti tersimpan di dalamnya.
kalau berkias mesti berhias.
semestinya berani untuk dibalas.
jangan takut sedikit tempias.
airnya akan menjadi deras.
aku tak pandai bercanda yeahh.
aku cuba putarkan segala mantra.
agar engkau curigakan hati dia.

cu ri curigakan (curigakan dia)
curigakan (curigakan dia)
cu ri curigakan . . dia uwoohhh (curigakan dia)

Jujur bukanlah aku untuk membuat kamu
Curigakan curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia
Jujur bukanlah aku untuk membuat kamu
Curigakan dia curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia

Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia

Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia.